بهترین هاست برای وب سایت شما در سال 1400

1400/09/03
36 بازدید

بهترین هاست برای وب سایت شما در سال 1400

دوستان در این مقاله می‌خواهیم درباره خدمات میزبانی وب سایت و این که بهترین هاست برای وب سایت شما کدام است، صحبت کنیم. خدمات میزبانی وب سایت اساساً قطعه زمین اینترنتی است که ویترین وب سایت شما در آن قرار دارد. اگر وب‌سایتی دارید، باید در وب باشد، و این خدمات میزبانی مالکانی هستند که سایت شما را راه‌اندازی می‌کنند و آن را در حال اجرا نگه می‌دارند تا مشتریان شما بتوانند وقتی URL شما را تایپ می‌کنند به آن دسترسی داشته باشند و ببینند.
انواع مختلفی از خدمات میزبانی یا همان هاست وجود دارد که انواع مختلفی از کسب و کارها را تامین می‌کند. برخی از شرکت‌های میزبانی وب کل وب سایت شما را می‌سازند، در حالی که برخی دیگر فقط زمین و بیل را به شما می‌دهند و سایت شما را به خودتان واگذار می‌کنند.
دوستان عزیز شما می‌توانید مقاله هاستینگ یا میزبانی وب چیست؟ را هم در وبلاگ هاستون مطالعه فرمایید.
بسته به مدل کسب و کار و اندازه خود، یک شرکت میزبانی را بر اساس فاکتورهایی که در زیر توضیح داده شده است انتخاب خواهید کرد. هنگامی که اصطلاحات را درک کردید، می‌توانید ویژگی‌ها را بسنجید و سرویسی را انتخاب کنید که برای نیازهای شرکت شما بهترین کار را دارد.
شما دوستان عزیز می‌توانید از سایت هاستون ارائه کننده برترین خدمات میزبانی وب با داشتن پشتیبانی قوی و کادری مجرب که برای خدمت رسانی در خدمت شما دوستان عزیز است دیدن فرمایید. هاستون همواره در تلاش است با بهره‌گیری از قدرتمندترین تجهیزات و زیر ساخت‌های تحت مالکیت 100 درصدی خود و با تلاش‌های شبانه روزی تیم‌های مانیتورینگ، فنی، پشتیبانی و فروش، بالاترین سطح کیفی خدمت رسانی را به شما مشتریان عزیز برای بهترین هاست برای وب سایت فراهم نماید.

چگونه بهترین شرکت میزبانی هاست را برای وب سایت خود  انتخاب کنیم؟

بدون بهترین میزبانی وب یا هاستینگ، توانایی شما برای اجرای یک وب سایت موفق به طور جدی با مشکل مواجه می‌شود. مجموعه ای گیج کننده از ارائه دهندگان میزبانی وب برای کسب و کار شما رقابت می‌کنند. چگونه می‌توانید بهترین هاست برای وب سایت خود را مشخص کنید؟ با توجه به نکات زیر شروع کنید:
شما دوستان عزیز می‌توانید بهترین هاست برای وب سایت خود را از سایت هاستون ارائه کننده برترین خدمات میزبانی وب خریداری فرمایید.

پهنای باند : گزینه اول برای انتخاب بهترین هاست برای وب سایت شما

 

اولین کاری که باید هنگام خرید میزبان وب یا بهترین هاست برای وب سایت خود انجام دهید این است که فضای دیسک و نیازهای پهنای باند خود را ارزیابی کنید. اگر سایت شما دارای گرافیک زیاد، ده ها صفحه و حجم زیادی از ترافیک باشد، به پهنای باند و فضای دیسک مناسب نیاز خواهید داشت. طرح های نامحدود در دسترس هستند و زندگی را آسان تر می‌کنند. اگر قرار است سایت شما ساده باشد و ترافیک زیادی ایجاد نکند، باید بتوانید با فضای دیسک و پهنای باند کمتری خلاص شوید.

سازگاری : گزینه دوم برای انتخاب بهترین هاست برای وب سایت شما

 

برای خرید بهترین هاست برای وب سایت خود سازگاری را نیز در نظر داشته باشید. در هیجان جستجوی یک ارائه دهنده میزبانی وب سایت، ممکن است یک چیز مهم را نادیده بگیرید و آن نوع سیستم عامل‌هایی است که پشتیبانی می‌شوند. شما نمی‌خواهید سیستم عامل را تغییر دهید، بنابراین قبل از تصمیم گیری برای ارائه دهنده، این نکته را دوباره بررسی کنید.

قابلیت اطمینان : گزینه سوم برای انتخاب بهترین هاست برای وب سایت شما

 

دوستان برای خرید بهترین هاست برای وب سایت خود حتما قابلیت اطمینان را نیز در نظر داشته باشید. قابلیت اطمینان و در دسترس بودن ویژگی‌های مهمی هستند که باید هنگام خرید میزبانی وب در نظر بگیرید. بهترین شرکت‌های میزبانی وب، نرخ‌های دسترسی ۹۸ و ۹۹ درصد را ارائه می‌دهند که اغلب به آن «Uptime» می‌گویند. با این حال، ارائه چنین ادعاهایی آسان است، بنابراین مطمئن شوید که آیا آنها به وعده های خود عمل می‌کنند یا خیر.

 

امنیت : گزینه چهارم برای انتخاب بهترین هاست برای وب سایت شما

 

امنیت یکی دیگر از گزینه ها برای خرید بهترین هاست برای وب سایت شماست که حتماً باید به آن توجه داشته باشید. انتخاب یک ارائه دهنده میزبانی وب بدون اطلاع از ویژگی های امنیتی موجود آن یک اشتباه بزرگ است. مواردی مانند فایروال، پشتیبان گیری روزانه و احراز هویت کاربر همگی باید شامل شوند. همچنین دریافت نوتیفیکیشن‌ها هر زمان که تغییراتی ایجاد می‌شود، بسیار خوب است، زیرا می‌توانند به شما در مورد فعالیت مشکوک هشدار دهند. نگاهی به نحوه انتخاب بهترین سایت‌های میزبانی وب در صنعت بیندازید تا تصمیم بهتری در مورد اینکه کدام یک برای شما مناسب است.

انواع هاست ها:

 

در این قسمت انواع هاست ها را برای خرید بهترین هاست برای وب سایت شما معرفی می‌کنیم:

 

هاست اشتراکی:

در میزبانی وب اشتراکی  وب سایت شما به همراه بسیاری از وب سایت‌های دیگر روی یک سرور قرار دارد، بنابراین سرور و هر منبع دیگری مانند حافظه یا CPU را به اشتراک می‌گذارید. این‌ها برای نیازهای اساسی وب سایت مانند ارسال ایمیل، اشتراک گذاری فایل و سایت‌های تجارت الکترونیک سطح پایه، خوب هستند. هاست اشتراکی ارزان ترین و در نتیجه هوشمندانه ترین گزینه برای کسب و کارهای کوچکتر یا راه اندازی است.
هاست اشتراکی

هاست VPS

هاست  VPSسرور خصوصی مجازی برای اهداف مستقیم شما بیشتر از یک سرور مشترک تعیین شده است. شما هنوز هم ممکن است یک سرور واقعی را به اشتراک بگذارید، اما این سرویس یک سرور مجازی برای خودتان ایجاد می‌کند. این بدان معناست که همه منابع به تنهایی متعلق به شما هستند، از ذخیره سازی حافظه گرفته تا قدرت پردازش و فراتر از آن. این گزینه ایمن تر و بسیار مطمئن تر است و در عین حال مقرون به صرفه است.
هاست اختصاصی علاوه بر داشتن سرور اختصاصی به شما امکان می‌دهد کنترل کامل سرور خود را در دست بگیرید. این بدان معناست که شما دسترسی کامل مدیریتی دارید و می‌توانید همه چیز را آنطور که دوست دارید تنظیم کنید. این نوع بسته‌بندی دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های سلطنتی است که ممکن است برای همه انواع مشاغل ضروری نباشد.
هاست VPS

هاست وردپرس

وردپرس یک سرویس میزبانی مشترک است که به مشتریان متخصص‌تری پاسخ می‌دهد. خود سرورها به طور متفاوتی بهینه شده اند و دارای ویژگی هایی هستند که به ویژه برای عملکرد وردپرس جذاب هستند، مانند زمان بارگذاری سریع تر، پیش از نصب، ویژگی‌های امنیتی که به طور خاص با وردپرس کار می‌کنند و به روز رسانی وردپرس. این برای مشاغلی که وب سایت هایی در وردپرس ایجاد کرده اند مفید است.

برخی از ویژگی‌های برتر در مورد کیفیت برتر هاست ها

 

کیفیت هاست تحت تأثیر عوامل متعددی است که در طول فرآیند تصمیم گیری شما اهمیت دارد. شما برای خرید بهترین هاست برای وب سایت خود حتما این ویژگی‌ها را در نظر بگیرید. برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

گارانتی آپتایم Uptimes

ما در زیر به این موضوع با جزئیات بیشتری اشاره می‌کنیم، و واقعاً یکی از مهم‌ترین عواملی است که باید در نظر گرفته شود، بنابراین در زمان کار کوتاهی نکنید.

زمان بارگذاری

 
برای خرید بهترین هاست برای وب سایت خود زمان بارگذاری نیز بسیار مهم است. بنابراین، اگر وب سایت شما حتی یک ثانیه طول بکشد تا یک صفحه بارگذاری شود، کسب و کار شما قبل از شروع به پایان رسیده است. برای اینکه خود را در حال اجرا نگه دارید، مطمئن شوید که سرویس میزبانی شما یا هاستینگ شما زمان بارگذاری سریعی دارد.

 

 

 

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات