هاست وردپرس چیست؟ راهنمای جامع و کامل آموزش صفر تا 100

1400/09/14
77 بازدید

هاست وردپرس چیست؟

ساختن وب سایت جدید خود بر روی پلت فرم وردپرس یکی از ساده‌ترین و سریع ترین راه‌ها برای راه‌اندازی وبلاگ جدید یا کسب و کار آنلاین شماست. بسته به نوع پروژه مبتنی بر وبی که می‌خواهید راه اندازی کنید، نیازهای میزبانی متفاوتی خواهید داشت. در اینجا با هاست وردپرس، گزینه‌های مختلف موجود و این‌که چگونه ساختن یک وب سایت با وردپرس ممکن است بهترین برای نیازهای سایت شما باشد، آشنا خواهید شد. همه چیز با دامنه مناسب شروع می‌شود. امروز هاست و دامنه وردپرس خود را از هاستون دریافت کنید.
دوستان عزیز شما می‌توانید مقاله سازنده وب سایت یا وب ساز سایت Website Builder چیست؟ را هم در وبلاگ هاستون مطالعه فرمایید.

وردپرس چیست؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز است که به سازندگان وب سایت اجازه می‌دهد تا وب سایت خود را طراحی و ایجاد کنند. می‌توان از آن برای ساخت هر چیزی از یک صفحه وبلاگ ساده گرفته تا تجارت الکترونیک تا وب سایت‌های تجاری یا نمونه کارها استفاده کرد.
وردپرس متن باز است. “متن باز” اساساً به این معنی است که از عناصری ساخته شده و توسط کسانی که از آن استفاده می‌کنند به اشتراک گذاشته شده است. جامعه وسیعی از طراحان وب باهوش وجود دارند که ابزارهای مفیدی را طراحی و می‌سازند تا به دیگران کمک کنند تا وب سایت‌هایی را بر روی پلت فرم وردپرس بسازند که در غیر این صورت قادر به ایجاد آن نیستند.
بسیاری از این ابزارها، که به عنوان پلاگین ها شناخته می‌شوند، برای کمک به شما در هر جنبه‌ای از سایت شما ساخته شده اند، از زیبایی شناسی گرفته تا طرح بندی و تولید محتوا.

هاست وردپرس چیست؟

هاست وردپرس  شکلی از میزبانی وب است که به طور خاص برای عملکرد با وب سایت‌های ساخته شده از طریق وردپرس، بهینه شده است. وب‌سایت‌هایی که بر روی پلتفرم وردپرس ساخته شده‌اند دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند که در صورت عدم بهینه‌سازی مناسب می‌توانند باعث مشکلات عملکردی شوند. به این معنی که برخی از عناصر ممکن است به درستی بارگیری نشوند، زمان بارگذاری افزایش یابد یا وب‌سایت به طور کلی غیرقابل دسترس شود. وقتی این اتفاق می‌افتد، معمولاً خوانندگان یا مشتریان از سایت شما خارج می‌شوند و این برای شما هزینه ترافیک و فروش بالقوه را به همراه دارد.

هاست اشتراکی برای وردپرس برای کسانی که بودجه کمی دارند.

میزبانی مشترک برای میزبانی سایت وردپرس شما در دسترس است. در این نوع میزبانی، کاربران وردپرس سروری را به اشتراک می‌گذارند که لزوماً برای نیازهای خاص پلت فرم وردپرس بهینه نشده است. مانند هر محیط میزبانی مشترک دیگر، منابعی مانند فضای دیسک و پهنای باند در بین تمام حساب‌های موجود در سرور به اشتراک گذاشته می‌شود. این می‌تواند رقابت برای منابع ایجاد کند که ممکن است منجر به کاهش عملکرد و زمان بارگذاری سایت شما شود.

هاست وردپرس اشتراکی

 

هاست وردپرس اشتراکی با  قیمت کمی همراه است که حتی کوچکترین مشاغل نیز می‌توانند از عهده آن برآیند، این شکل از هاست وردپرس اغلب نیازهای عملیات بزرگتر یا پیچیده تر را برآورده نمی‌کند. اغلب سایت‌های ساخته شده بر روی وردپرس که در یک محیط مشترک میزبانی می‌شوند، فضای سرور را با سایت‌هایی که بر روی پلتفرم‌های دیگر ساخته شده اند، به اشتراک می‌گذارند. به همین دلیل، انتظار می‌رود تکنسین‌هایی که از این سرور پشتیبانی می‌کنند، بتوانند به سایت‌های ساخته شده بر روی هر پلتفرمی، نه فقط وردپرس، سرویس دهند.

مزایا و معایب هاست اشتراکی وردپرس

در هاست وردپرس اشتراکی به دلیل این‌که تکنسین‌هایی که از این سرور پشتیبانی می‌کنند، باید بتوانند به سایت‌های ساخته شده بر روی هر پلتفرمی، نه فقط وردپرس، سرویس دهند کیفیت پشتیبانی‌های فنی به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد. علاوه بر این، معمولاً تعداد بسیار زیادی از وب سایت ها در هر سرور مشترک میزبانی می‌شوند. البته از منظر مالی منطقی به نظر می‌رسد. وقتی قیمت سرویس پایین است، میزبان‌ها باید مشتریان زیادی را در هر فضای سرور مجازی جمع کنند تا به سود خود برسند.
با این حال، نیاز به خدمات رسانی به تعداد زیادی از مشتریان ممکن است باعث شود که تیم پشتیبانی ضعیف عمل کند، که این می‌تواند تأثیر منفی بر کیفیت کار آنها داشته باشد. کسانی که به سرعت بیشتر، ویژگی‌های امنیتی پیشرفته‌تر و پشتیبانی فنی اضافی نیاز دارند، باید برای برآوردن همه نیازهای میزبانی خود به دنبال هاست دیگری بگردند.

امنیت و عملکرد برای میزبانی مشترک وردپرس:

ماهیت مشترک بودن منابع و کمبود فضای خصوصی در یک محیط میزبانی مشترک چالش‌هایی را برای امنیت و عملکرد ایجاد می‌کند. تامین امنیت به طور موثر برای وب‌سایت‌هایی که روی یک سرور میزبانی می‌شوند، تا حدی به دلیل حجم زیاد سایت‌هایی که میزبانی می‌شوند، دشوار است.  هنگامی که یک یا چند وب سایت در یک سرور مشترک به دلیل افزایش ترافیک شروع به ذخیره منابع می‌کنند، به دلیل تعداد زیاد کاربران وردپرس در یک وب سرور، تأثیر منفی بر سرعت سایت به طور چشمگیری مشهود است.

میزبانی مدیریت شده وردپرس، در مقایسه با میزبانی مشترک وردپرس

 میزبانی مدیریت شده وردپرس، در مقایسه با میزبانی مشترک وردپرس تمایل بیشتری به ارائه پشتیبانی فنی و امنیت دارد. آنها همچنین سرعت و عملکرد عالی را با مقادیر بیشتری از منابع و بدون رقابت برای استفاده توسط هر مشتری ارائه می‌دهند. پشتیبانی فنی برای میزبانی مدیریت شده وردپرس در مقایسه با پشتیبانی عمومی موجود در هاست وردپرس اشتراکی، بسیار عمیق تر و راحت‌تر در دسترس است.
پشتیبان فنی برای هاست مدیریت شده وردپرس به خوبی با ویژگی‌های پلت فرم وردپرس آشنا است و بنابراین می‌تواند در طیف وسیع تری از موضوعات نسبت به بسته‌های مشترک به شما کمک کند. همچنین، از آنجایی که یک سرور میزبان مدیریت شده، مشتریان بسیار کمتری نسبت به یک سرور اشتراکی دارد،  آنهایی که برای کمک به شما اختصاص داده شده‌اند، زمان بیشتری برای ارائه دارند و نسبت به کسانی که بر سرورهای اشتراکی نظارت می‌کنند، دسترسی به آنها آسان تر است.

سرعت و عملکرد در هاست‌های مدیریت شده وردپرس :

هاست‌های مدیریت شده ارتقای قابل توجهی در سرعت و عملکرد نسبت به همتایان میزبان مشترک خود ارائه می‌دهند. همانطور که گفته شد، رقابت مستقیم برای حافظه و پهنای باند می‌تواند باعث شود سایت‌هایی که در برنامه‌های مشترک قرار دارند دچار مشکل شوند، و گاهی اوقات به کلی در دسترس نباشند.
با یک میزبان مدیریت شده، نه تنها منابع برای استفاده انحصاری هر مشتری اختصاص داده می‌شود، بلکه تکنسین‌ها برای نظارت بر عملکرد و اصلاح هر گونه خطای احتمالی آماده هستند. همچنین، از آنجایی که این تیم پشتیبانی متشکل از افراد حرفه‌ای آموزش دیده است، اغلب می‌توانند هر گونه خطای عملیاتی را به مراتب کارآمدتر از جو معمولی تصحیح کنند و زمان آپدیت و عملکرد کلی وب‌سایت وردپرس را به حداکثر برسانند.

امنیت در هاست مدیریت شده وردپرس:

هاست وردپرس تحت نظارت یک هاست مدیریت شده، در امنیت سایت و سرور بسیار سخت گیرانه تر از آن چیزی که اکثر کاربران به تنهایی قادر به ارائه آن هستند، عمل می‌کند. ابزارهای محافظ برای نیازهای خاص وردپرس با توجه به ویژگی‌هایی بهینه شده‌اند که نیازهای منحصر به فرد پلت فرم میزبانی وردپرس را در نظر می‌گیرند. از آنجایی که همه سرورها در یک محیط مدیریت شده وردپرس را اجرا می‌کنند، همه اقدامات امنیتی را می‌توان برای اعمال همه جانبه استاندارد کرد. این به ارائه‌دهنده میزبانی کمک می‌کند تا فرآیندهای تعمیر و نگهداری معمول خود را ساده کند و به تکنسین‌های خود آزادی بیشتری برای تمرکز روی سایر اقدامات امنیتی یا ارتقاء به محض در دسترس قرار دادن آنها می‌دهد. 
امروز هاست وردپرس خود را از هاستون دریافت کنید.

ویژگی‌های بسته هاست وردپرس هاستون

 

  دوستان در زیر ویژگی‌های بسته هاست وردپرس هاستون را معرفی می‌کنیم:
 هاستون یک بسته میزبانی مطلوب برای سایت وردپرس شما در نظر دارد که می‌تواند عناصر طراحی شده را برای ارائه راحتی و عملکرد ضروری با قیمت مقرون به صرفه ترکیب کند. عناصری که برای راحت‌تر کردن عملکرد طراحی شده‌اند شامل مواردی مانند فضای ذخیره‌سازی کافی، پهنای باند زیاد، یک صفحه کنترل آسان برای استفاده و زنگ‌ها و سوت‌های مختلف دیگری هستند که کارشما را آسان‌تر می‌کنند. ویژگی های طراحی شده برای عملکرد بهینه شامل مواردی مانند پشتیبانی هفت روز هفته 24 ساعته و حذف خودکار بدافزار و سیستم های امنیتی یکپارچه می‌شود.

فضای ذخیره سازی نامحدود هاستون

هاستون بسته‌های هاست وردپرس را ارائه می‌دهد که همه این عناصر را با قیمت عالی در خود جای داده است. فضای ذخیره سازی نامحدود برای قرار دادن همه فایل‌های شما یک نگرانی اصلی است. کسانی که به دنبال میزبانی یک سایت تجارت الکترونیکی هستند، یا وبلاگ خود را با تجارت الکترونیک و فروشگاه مبتنی بر وب خود ترکیب می‌کنند، داشتن برنامه ای با فضای ذخیره سازی نامحدود ضروری است و جذابیت زیادی دارد. این نه تنها به شما این امکان را می‌دهد که شروع کنید، بلکه به شما امکان می‌دهد تا با رشد کسب و کار خود همگام حرکت کنید.
هاستون فضای ذخیره سازی نامحدودی را به عنوان بخشی از بسته‌های میزبانی Starter و Essential WordPress خود ارائه می‌دهد.

پهنای باند نامحدود هاستون

 یکی دیگر از نگرانی‌های اصلی، دسترسی به پهنای باند کافی برای اطمینان از این‌که سایت شما می‌تواند همیشه به خوبی اجرا شود، است.  زمانی که وب‌سایت‌ها زمان بارگذاری کندی دارند با مشکل مواجه می‌شوند و خوانندگان و مشتریان تمایل دارند از سایت خارج شوند. این منجر به از دست رفتن ترافیک، تبدیل و فروش می‌شود. در برخی موارد، کمبود پهنای باند کافی می‌تواند باعث شود که سایت شما کاملاً غیر قابل دسترس شود. بدیهی است که اگر خوانندگان یا مشتریان نتوانند به سایت شما دسترسی پیدا کنند، نمی‌توانند اطلاعاتی را که می‌خواهید ارائه کنید یا محصولاتی را که ارائه می‌دهید خریداری کنند.
هاستون پهنای باند نامحدودی را در تمام بسته‌های هاست وردپرس ارائه می‌دهد تا اطمینان حاصل کند که سایت شما حداقل زمان خرابی را تجربه می‌کند و تا حد امکان روان اجرا می‌شود.

کنترل پنل سفارشی هاستون

یک کنترل پنل قابل تنظیم به شما امکان می‌دهد فضای خود را با دسترسی راحت به ابزارهایی که بیشتر استفاده می‌کنید تنظیم کنید. این یک راه فوق‌العاده برای ساده‌سازی عملیات روزمره‌تان با اطمینان از این است که وقت ارزشمندی را برای بررسی ویژگی‌هایی که به آن‌ها نیاز ندارید تلف نمی‌کنید. تم‌ها و پلاگین‌های از پیش نصب شده یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های وردپرس است که به شما امکان دسترسی به تم‌ها و افزونه‌های تقریباً بی پایانی را می‌دهد که تقریباً برای هر نیازی طراحی شده‌اند. با این حال، یافتن، تحقیق و انتخاب بهترین‌ها برای نیازهای خاص شما می‌تواند زمان بر باشد، به خصوص برای افراد تازه کار.

پشتیبانی هفت روزه هاستون

 صادقانه بگویم، در مورد ساخت یک وب سایت با وردپرس اطلاعات زیادی وجود دارد، و دسترسی به یک متخصص واقعی می‌تواند این روند را ساده کند  و  هاستون  این‌کار را با پشتیبانی زنده از کارشناسان برای شما انجام می‌دهد. داشتن پشتیبانی متخصص به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته یک مزیت بزرگ برای فرآیند یادگیری شماست.  سایت  هاستون  دسترسی رایگان به امنیت حرفه ای Sitelock و محافظت از بدافزار را با هر اشتراک Essential ارائه می‌دهد. هاستون اسکن‌های امنیتی روزانه را در وب سایت شما انجام می‌دهد تا هر بدافزار یا کد مضری که نباید وجود داشته باشد را ردیابی کند. در صورت شناسایی بدافزار، هشداری از طریق ایمیل و کنترل پنل خود دریافت خواهید کرد و ابزار حذف بدافزار به طور خودکار آن را برای شما حذف خواهد کرد.

گزینه مناسب هاست وردپرس برای شما چیست؟

در حالی که گزینه‌های مختلفی برای هاست وردپرس شما وجود دارد، اما دانستن این موضوع که هیچ‌یک از آن‌ها به احتمال زیاد به ضرر شما نخواهد بود، آرامش‌بخش است. اگر صرفاً به دنبال میزبانی وبلاگ شخصی یا یک سایت تجارت الکترونیکی هستید، یک برنامه میزبانی مشترک ارزان قیمت ممکن است فقط بلیطی برای شما باشد که تمام نیازهای اساسی شما را برآورده می کند و در این فرآیند چند دلار برای شما پس انداز می‌کند. کسانی از شما که نیازهای اساسی‌تری دارند باید گزینه‌های هوشمندانه‌تری مانند بسته وردپرس Essential را در نظر بگیرند که دارای عملکرد، امنیت، پشتیبانی، و چند زنگ و سوت است که همگی در سایت هاستون قیمتی فوق العاده پایین دارند.

 

نمی‌دانید کدام راه حل هاست وردپرس برای شما مناسب است؟

 

هاستون یکی از بهترین ارائه دهندگان هاست وردپرس در بازار است و می‌تواند به شما در ساخت وب سایت رویاهایتان کمک کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سازنده وب سایت یا خدمات میزبانی ما، لطفاً همین امروز با یکی از نمایندگان متخصص ما گپ بزنید یا تماس بگیرید.

سخن پایانی

دوستان عزیز از این‌که تا پایان مقاله هاست وردپرس چیست؟ همراه ما بودید از شما متشکریم. شما دوستان اگر قصد راه‌اندازی وب‌سایت وردپرس دارید حتما از سایت هاستون ارائه‌کننده برترین خدمات میزبانی وب با داشتن پشتیبانی قوی و کادری مجرب  برای خرید دامنه و هاست وردپرس دیدن فرمایید.
اگر این مقاله مورد پسندتان واقع شد خوشحال می‌شویم  سایر مقالات ما در وبلاک هاستون مانند نام دامنه چیست؟ هر آنچه باید درباره دامنه Domian بدانید!  و  هاستینگ یا میزبانی وب چیست؟  را هم مطالعه فرمایید.

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات