5 نکته کلیدی هنگام خرید بهترین هاست در سال 1400

1400/09/04
38 بازدید

5 نکته کلیدی هنگام خرید بهترین هاست

دوستان در این مقاله قصد داریم 5 نکته کلیدی هنگام خرید بهترین هاست را برای شما معرفی کنیم. انتخاب و خرید بهترین هاست یا همان ارائه دهنده میزبانی وب بخش مهمی از سفر شما به سمت ایجاد یک حضور آنلاین قوی برای تجارت یا خودتان است پس حتما باید ویژگی های یک هاست خوب را بدانید. با ما تا پایان مقاله 5 نکته کلیدی هنگام خرید بهترین هاست همراه باشید.دوستان عزیز اگر به دنبال خرید بهترین هاست برای وب سایت خود هستید حتما به سایت هاستون سر بزنید.

میزبانی وب چیست؟

میزبانی وب نام عمومی است که به تجارت، برای سازمان‌ها یا افراد داده شده است. حقیقت این است که این کار می‌تواند توسط افراد ارائه دهنده میزبانی وب سایت انجام شود یا حتی توسط خودتان انجام شود (به عنوان مثال من یک وب سایت را از خانه میزبانی می‌کنم). اما این فقط شروع است. انتخاب یک ارائه دهنده میزبانی وب واقعا قابل اعتماد، مقرون به صرفه و مقیاس پذیر یک کار دلهره آور و طاقت فرسا است، زیرا گزینه های زیادی برای انتخاب در هنگام خرید بهترین هاست وجود دارد.
بسیاری از بسته‌ها شامل مجموعه‌ای از ویژگی‌هایی هستند که ممکن است برای آنها ارزش قائل نباشید و برایتان ضروری نباشد از جمله لیست پستی، کنترل پنل، امکان ایجاد فروشگاه‌های آنلاین، ابزارهای ساده ساخت وب، و سطوح مختلف پشتیبانی (از طریق تلفن یا چت زنده).

چه هاستی برای وب سایت شما مناسب است؟

اگر به دنبال ایجاد یک وب سایت برای  برای کسب و کار کوچک خود در حال حاضر یا برای آینده هستید یا یک فروشگاه آنلاین ساده دارید می‌توانید با انتقال به یک ارائه دهنده میزبانی وب ارزان تر، در هزینه خود صرفه جویی کنید. نیازی نیست که خود را از نظر مالی تحت فشار قرار دهید. اگر به تازگی شروع به کار کرده اید، یا یک کسب و کار نسبتا کوچک هستید ممکن است بخواهید برای مثال یک سرور خصوصی مجازی (VPS) در نظر بگیرید. این سرورها انعطاف پذیری یک سرور اختصاصی را فراهم می کنند. اما با هزینه کمتر. در ادامه مقاله در این مورد بیشتر توضیح خواهیم داد.

تعریف میزبانی وب به زبان بسیار ساده

 

اگر بخواهیم میزبانی وب را به زبان بسیار ساده توضیح دهم ارائه دهندگان میزبانی وب را صاحبخانه و سرورها را به عنوان دارایی تشبیه می‌کنم. هاست اشتراکی مانند اجاره هر اتاق در یک ملک است. در هاست اشتراکی وب‌سایت‌های زیادی را روی یک سرور قرار می‌دهند و اگر برخی از آنها خیلی محبوب شوند یا منابع زیادی را به خود اختصاص دهند کیفیت خدمات کاهش می‌یابد.

VPS یک مرحله بالاتر از هاست اشتراکی است. شما سرور مجازی خصوصی خودتان (معادل آپارتمان) را دریافت می‌کنید، اما هنوز هم برخی از امکانات را با مستاجرین دیگری که در یک بلوک مانند باغ یا درگاه زندگی می‌کنند، به اشتراک می‌گذارید. هاست اختصاصی معادل خانه است. یک سرور کامل فقط برای یک مشتری گران است اما اگر جاه طلب هستید ارزشش را دارد. اگرچه هنوز محدودیت هایی وجود دارد، اما میزبانی اختصاصی انعطاف پذیری بیشتری را برای وب سایت شما فراهم می‌کند.

 

نکاتی که باید در مورد خرید بهترین هاست بدانید:

با توجه به تجربه ما، ما معتقدیم که این پنج نکته کلیدی است که باید هنگام انتخاب خرید بهترین هاست در نظر بگیرید:

1. شما تقریباً همیشه آنچه را که برای آن پرداخت کرده اید دریافت می‌کنید.

اگر وب سایت شما در درجه اول یک وب سایت برای سرگرمی است، پس برای خرید بهترین هاست این نباید چندان مهم باشد که چه هاستی را خریداری می‌کنید. اما اگر یک وب سایت تجاری راه‌اندازی کرده‌اید اغلب یک تفکر اقتصادی نادرست است که به دنبال ارزان‌ترین هاست (یا حتی رایگان) باشید. البته این بدان معنا نیست که همه معاملات ارزان بد هستند.

2. هنگام خرید بهترین هاست مراقب ترفندهای قیمت گذاری باشید.

هنگام خرید بهترین هاست باید خیلی دقت کنید زیرا اکثریت قریب به اتفاق فروشندگان میزبانی وب در ابتدای قرارداد خود قیمت های پایینی را ارائه می‌دهند، اما پس از پایان دوره مقدماتی، که می‌تواند 24، 36 یا حتی 60 ماه پس از ثبت نام باشد، قیمت را افزایش می‌دهند. همیشه به دنبال هزینه کل مالکیت باشید. این بدان مفهوم است که پرداخت برای یک هاست برای پنج سال ایده بدی نیست.

3. هنگام خرید بهترین هاست مطمئن شوید که ارائه دهنده هاست چقدر قابل اعتماد است؟

هنگام خرید بهترین هاست باید خیلی دقت کنید زیرا تقریباً هر کسی می‌تواند وانمود کند که یک میزبان وب واقعی است و فقط محصولات دیگران را به فروش برساند. بنابراین، نگاه کنید تا ببینید اگر آدرس تماسی دارند، صاحب آنها هستند یا خیر. آیا وعده های واقع بینانه در وب سایت می‌دهند یا خیر. گوگل دوست شما در این زمینه به کمکتان می‌آید.

4. محدودیت های خود را هنگام خرید بهترین هاست بشناسید.

چقدر با ایجاد وب سایت خود راحت هستید؟ آیا برای درک پیامدهای متعدد (از جمله حقوقی و تجاری) که انتشار یک مورد به همراه دارد به کمک خارجی نیاز دارید؟

دوستان برای خرید بهترین هاست از سایت هاستون ارائه کننده برترین خدمات میزبانی وب با داشتن پشتیبانی قوی و کادری مجرب حتما دیدن فرمایید.

5. هنگام خرید هاست سازندگان وب را در نظر بگیرید.

برای آنلاین شدن نیازی به میزبانی وب ندارید و سازندگان سایت جایگزین‌های جالب و متقاعد کننده ای را به شما ارائه می دهند. با این حال، اگر می‌خواهید محتوای خود را به دلیل اختصاصی بودن آن‌ها ترک کنید، نمی‌توانید به راحتی آن را انتقال دهید.

بهترین سرویس میزبانی وب در سال 2021 چیست؟

بهترین ارائه دهنده میزبانی وب در حال حاضر Bluehost است. دلایل بسیار زیاد وجود دارد که چرا بهترین است ، اما به طور خلاصه،در ازای پولی که می‌گیرد خدماتی خوبی را به مشتریان ارائه می‌دهد و شاید به همین دلیل است که بیش از دو میلیون وب سایت را در سراسر جهان میزبانی می‌کند.

Bluehost برای وردپرس توصیه می‌شود و گواهی SSL رایگان و دامنه رایگان را با ضمانت بازگشت پول طولانی و پهنای باند نامحدود در تمام برنامه های خود ارائه می‌دهد.

انواع مختلف خدمات هاست چیست؟

انواع مختلف هاست :

هاست اشتراکی

در یک سرویس میزبانی مشترک، یک کاربر یک سرور را با سایر سایت‌ها و حساب‌های میزبانی وب به اشتراک می‌گذارد. هاست های اشتراکی ارزان‌تر هستند و برای وب‌سایت‌های کوچک‌تری که از منابع پهنای باند زیادی استفاده نمی‌کنند، مناسب‌تر است.

 

هاست ابری

 

سرورهای خصوصی مجازی (VPS) یا میزبانی ابری شما را قادر می‌سازد تا منابع را در مواقعی که به آن‌ها نیاز دارید، مقیاس کنید، نه اینکه توسط محدودیت‌های یک سرور فیزیکی محدود شوید. آنها بسته به نیاز شما از یک منبع قدرت پردازش، حافظه و ذخیره سازی استفاده می کنند. VPS معمولاً یک سرور فیزیکی و منابع اختصاص داده شده را در اختیار می‌گیرد در حالی که میزبانی ابری یک دسته از سرورها را در اختیار می‌گیرد و منابع را بین آنها تخصیص می‌دهد.

 

هاست اختصاصی

 

با یک وب سرور اختصاصی، شما کل وب سرور را برای استفاده شخصی خود در اختیار دارید، با عملکرد بسیار سریعتر.  با این حال باید هنگام خرید بهترین هاست هزینه اضافی بپردازید و مسئولیت تعمیر و نگهداری به عهده شماست. شرکت‌های میزبانی وب معمولاً سه دسته اصلی بسته های میزبانی را ارائه می‌دهند. به غیر از سطوح ذکر شده،  میزبانی وردپرس و همچنین نرم‌افزار سازنده وب‌سایت قدرتمندتر را نیز در نظر بگیرید.

 

 

 

 

منابع در هاست به چه معنا است؟

 ما در این توضیحات از کلمه منابع زیاد استفاده کرده ایم. این کلمه خود یک اصطلاح برای محاسبه (قدرت پردازنده)، ذخیره سازی (SSD یا HDD)، حافظه سیستم (RAM) و شبکه (معمولاً پهنای باند و توان عملیاتی) است. نحوه انتخاب خرید بهترین هاست یا سرویس میزبانی وب  که کسب‌وکار شما می‌تواند انتخاب کند معمولاً به معنای تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا یک سرور مشترک، اختصاصی یا مبتنی بر ابری برای کسب‌وکار شما مناسب است یا خیر صورت می‌گیرد.

 

هاست اشتراکی مناسب چه کسانی است؟

 

کسب و کارهای بسیار کوچک معمولاً خدمات مشترک یا مدیریت شده را انتخاب می‌کنند، درست است که هزینه‌ها برای هاست اشتراکی کم است، اما کسب و کار شما سرور خود را با چندین شرکت دیگر به اشتراک خواهد گذاشت. در صورت نیاز، همیشه می‌توانید هنگام خرید بهترین هاست برای وب سایت خود به سراغ یک شبکه خصوصی مجازی (یا VPS) بروید. سرور اختصاصی همانطور که از نامش پیداست فقط یک سرور است که برای کسب و کار شما رزرو شده است. سرورهای اختصاصی به اندازه گذشته گران نیستند و اگر بخواهید کسب و کارتان را با هاست اختصاصی راه‌اندازی کنید، می‌تواند از نظر اقتصادی منطقی باشند.

 

هاست اشتراکی

 

 

هاست اختصاصی مناسب چه کسانی است؟

 

در هاست اختصاصی (dedicated server)، پلتفرم سرور خود را دارد، و دیگر لازم نیست که نگران کسب‌وکارهای دیگر روی سرور اشتراکی باشید که در صورت بروز مشکل، بر تجارت آنلاین شما تأثیر بگذارند. نکته مهم این است که هنگام خرید بهترین هاست برای وب سایت خود حتما  به سطح خدمات (SLA) که به سرور اختصاصی شما متصل می‌شود، دقت کنید. به دنبال هر گونه هزینه اضافی، مانند تعمیر و نگهداری، یا سایر « خدمات اضافی» باشید که در هزینه اجاره پوشش داده نمی‌شود و ممکن است بر شما تحمیل شود. و در آخر، سعی کنید فضای سروری را بخرید که بتوانید آن را گسترش دهید. قطعاً شما نمی‌خواهید بعد از چند ماه متوجه شوید که از سرور خود خسته شده‌اید و باید به سرور جدیدی بروید.

 

 

هاست اختصاصی

 

در نهایت، از آنجایی که ابر تأثیر زیادی در محیط کسب و کار گذاشته است، میزبانی وب کسب و کار نیز ابر را پذیرفته است و اکنون جایگزینی برای روش‌های میزبانی سنتی ارائه می‌دهد. قدرت میزبانی ابری انعطاف پذیری است که ارائه می‌دهد. در واقع، کسب و کار شما می‌تواند فضا و خدمات میزبانی مورد نیاز خود را در حال حاضر خریداری کند و در هر زمان بدون هیچ گونه اختلالی در کسب و کار گسترش یابد.

 

کدام نوع میزبانی وب بهتر است؟ پولی یا رایگان؟

 

همه چیزهای رایگان را دوست دارند و جای تعجب نیست که سرویس‌های میزبانی وب رایگان بسیار محبوب هستند. اما اگر  قصد استفاده از آنها را برای یادگیری کدنویسی یا اجرای یک وب سایت شخصی داشته باشید، ما استفاده از سرویس میزبانی وب رایگان را توصیه نمی‌کنیم. اشتباه نکنید. ما آنها را دوست داریم. با این حال، استفاده از آنها برای اهداف تجاری مملو از مشکلات احتمالی است که توصیه آنها را دشوار می‌کند.

برخلاف نرم‌افزار رایگان، خدمات (مثلاً میزبانی وب یا VPN) هزینه‌ای برای اجرا دارند، به همین دلیل است که اکثر شرکت‌های میزبانی وب از مدل کسب‌وکار freemium استفاده می‌کنند و سعی می‌کنند شما را متقاعد کنند که به یک سرویس ارزان و پولی بروید. انتظار می‌رود تعدادی محدودیت در فضای دیسک و پهنای باند وجود داشته باشد. شما گواهی SSL را دریافت نخواهید کرد، که شرط لازم برای اجرای یک وب سایت تجاری مناسب است. شما نسخه پشتیبان منظم نخواهید داشت و برخی حتی وب سایت شما را برای یک ساعت در روز تعطیل می‌کنند!

 

 

 

 بزرگترین شرکت های میزبانی وب در جهان کدامند؟

 

بزرگ‌ترین شرکت‌های میزبانی وب در جهان در حال حاضر را می‌توان بر اساس ارزش بازار، تعداد مشتریان، تعداد وب‌سایت‌هایی که میزبانی می‌کنند و دیگر معیارها مانند بر اساس درآمد یا تعداد تخمینی بازدیدکنندگان ماهانه که به وب‌سایت خود می‌رسند، ارزیابی کرد. از مارس 2021، بزرگترین شرکت میزبانی وب Godaddy از نظر ارزش بازار است، و پس از آن United Internet و Newfold Digital (که خصوصی است اما شامل معامله ای به ارزش حدود 3 میلیارد دلار است) قرار دارد. برخی ممکن است استدلال کنند که Wix – با سرمایه 17 میلیارد دلاری – و Square، صاحب Weebly، حتی شرکت های میزبانی وب بهتری هستند. با این منطق، باید مواردی مانند خدمات وب آمازون، گوگل کلود، علی بابا و مایکروسافت آژور را نیز در نظر گرفت که همگی بسیار بسیار بزرگتر هستند. 

 

سخن پایانی

 

دوستان در این مقاله 5 نکته کلیدی هنگام خرید بهترین هاست سعی کردیم نکات کلیدی در  هنگام خرید بهترین هاست را برای شما توضیح دهیم. امیدواریم که این مقاله مورد پسند شما  واقع شده باشد.

شما دوستان عزیز اگر به دنبال خرید بهترین هاست هستید حتما از سایت هاستون دیدن فرمایید.  سایت هاستون ارائه کننده برترین خدمات میزبانی وب با داشتن پشتیبانی قوی و کادری مجرب برای خدمت رسانی در خدمت شما دوستان عزیز است. هدف اصلی هاستون ارائه بالاترین سطح کیفی خدمت رسانی به شما مشتری عزیز از زمان خرید بهترین هاست تا راه اندازی سایت می‌باشد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات